Informacje o przyjmowaniu obywateli w sprawach skarg/wniosków - Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacje o przyjmowaniu obywateli w sprawach skarg/wniosków

Informacje o przyjmowaniu obywateli w sprawach skarg/wniosków

Interesantów w sprawie skarg i wniosków przyjmują:



Komendant Powiatowy Policji w Sochaczewie

insp. Michał Safjański

lub 

I Zastępca Komendanta Powiatowego Policji w Sochaczewie

mł. insp. Marek Jabłoński

 

 we wtorki w godz.14.00-17.00.

 

Prosimy o wcześniejsze zapisanie się na rozmowę w Sekretariacie Komendanta Powiatowego Policji w Sochaczewie lub pod numerem telefonu 47 70 552 01 .

Jednostką nadrzędną nad Komendą Powiatową Policji w Sochaczewie jest Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu. 

Komendant Wojewódzki Policji lub wyznaczony przez niego I Zastępca Komendanta lub Zastępcy Komendanta przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach 13.00 do 17.30

Interesanci przyjmowani są w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59. Wskazane jest wcześniejsze zapisanie się na rozmowę pod nr tel. 48 345 22 02 lub osobiście w sekretariacie Komendanta Wojewódzkiego Policji (II piętro, pokój nr 200).

Policjanci lub pracownicy Zespołu  Skarg i Wniosków Wydziału Kontroli KWP zs. w Radomiu przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków w  budynku Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu  przy ul. 11 Listopada 37/59 (łącznik) I pietro, pokoje nr 110,111 i 112:

- w każdy wtorek w godz. od 8.00 do 17.30,

- w pozostałe dni służby/pracy w godz. od 8.00 do 15.30.

Metryczka

Data publikacji : 11.04.2018
Data modyfikacji : 23.07.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie
Osoba udostępniająca informację:
Agnieszka Dzik Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie
Osoba modyfikująca informację:
Agnieszka Dzik
do góry