Oferty pracy dla osób cywilnych

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nabór na stanowisko inspektora do spraw obsługi kancelaryjnej WP KPP Sochaczew - zastępstwo

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor do spraw obsługi kancelaryjnej w Wydziale Prewencji

w Komendzie Powiatowej Policji w Sochaczewie.

Wymiar etatu: 1

Termin składania ofert: 13 marca 2020 r

 

 

WARUNKI PRACY

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner,
  • budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (obecność windy/podjazdów),
  • nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.

 

ZAKRES ZADAŃ

  • Ewidencjonowanie pism wpływających i wychodzących w stosownych rejestrach.

  • Przygotowywanie korespondencji.

  • Redagowanie, sporządzanie oraz przedkładanie stosownych dokumentów bezpośredniemu przełożonemu.

  • Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.

  • Gromadzenie i przekazywanie zgodnie z właściwością oświadczeń majątkowych funkcjonariuszy Wydziału.

  • Zapoznawanie policjantów i pracowników z resortowymi aktami prawnymi.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w pracy biurowej/administracyjnej

  • Umiejętność współpracy

  • Umiejętność organizacji własnej pracy

  • Komunikatywność

  • Samodzielność

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

  • Korzystanie z pełni praw publicznych

  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na podobnym stanowisku

  • dyspozycyjność

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie

  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej

  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.03.2020

  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie
    ul. 1 Maja 10, 96-500 Sochaczew

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sochaczewie ul. 1 Maja 10, 96-500 Sochaczew, tel. 477055201

  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Kierownik Kancelarii Tajnej Zespołu ds. OIN KPP w Sochaczewie, tel. 477055253, e-mail katarzyna.grzegory@ra.policja.gov.pl

  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

  • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa

  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

  • Uprawnienia:

    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  • Podstawa prawna przetwarzania danych:

    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę (liczy się data stempla pocztowego). List motywacyjny oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji mailowo lub telefonicznie. Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test z wiedzy (w przypadku spełniania wymogów formalnych przez min. 10 kandydatów), rozmowa kwalifikacyjna. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane.

Umowa w zastępstwie; planowany powrót zastępowanego pracownika: maj/czerwiec 2021r.

Wynagrodzenie: 2.600 zł brutto + dodatek stażowy

Dodatkowych informacji udziela Zespół Kadr i Szkolenia KPP w Sochaczewie tel. 477055227

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 09.03.2020
Data modyfikacji : 19.03.2020
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie
Osoba udostępniająca informację:
Agnieszka Dzik Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie
Osoba modyfikująca informację:
Agnieszka Dzik
do góry